Wednesday, April 22, 2009

Berehat jugak kali ni

Berehat rehat memang best..lagi-lagi bile sume nye kompeni yang bayarkan..ahahaha..
Tapi yang tak best sebab nye sorang sorang je...boring..minggu depan harap nye boleh balik KL dah..pastu aku nak balik kampong plak..ade orang nak ikut tak??hihihi..pastu ingat nye nak g JB jap..g rumah baru akak aku..dah lame tak g JB..leh gak bawak mak abah jalan jalan...Lately aku membace buku pasal Rahsia Kebahagian Suami Isteri..Bagus buku tu..Banyak perkare yang aku taktau...huhuhu...Hmmm.mase aku kat offshore ari tu..aku kenal sorang mamat turkmenistan..die muslim macam aku..tapi die citer kt aku die taktau nk folo Al-Quran or Bible..macam-macam die tanye aku...aku jawab je ape yg aku tau..n aku cakap kat die better for die carik sorang ustaz untuk tanye pasal kemusykilan die tu...Harap nye die dapat jadi muslim yang bagus...Semoga die dapat kembali ke jalan yang sebenar nye...InsyaAllah..tapi aku rase bersalah jugak tak dapat nak bantu die sangat..huhuhu...

No comments:

Post a Comment